Description
Edukacja na przełomie stuleci stanowi podstawę badań i refleksji teoretyków oraz praktyków, których zainteresowania dydaktyczno-badawcze sytuują się w różnych obszarach nauki. Proces kształcenia na poziomie szkoły wyższej powinien uwzględniać potrzeby obecnych studentów, a rolą kadry dydaktycznej jest wykorzystanie w kształceniu wiedzy o pokoleniu.Pandemia COVID-19 wpisuje się w nurt zmienności, niepewności, złożoności czy niejednoznaczności otoczenia. Niepewność związana z konsekwencjami pandemii COVID-19 skutkuje nie tylko dyskomfortem, ale także zaniechaniem niektórych działań i procesów. Czas pandemii to wielkie wyzwanie dla całego środowiska akademickiego, które musiało błyskawicznie dostosować się do nowych warunków pracy. Można zaryzykować tezę, że nauczyciele akademiccy oraz studenci i słuchacze studiów podyplomowych pokonali różne bariery techniczne i komunikacyjne.Zawartość monografii można podzielić na dwie części – pierwsza z nich dotyczy założeń koncepcyjnych oraz metodyki nauczania rachunkowości – propozycji, które warto wykorzystać w tłumaczeniu skomplikowanych zagadnień rachunkowości, na przykład wyjaśnianie pojęć, biorąc pod uwagę historię rachunkowości, sentencje wyroków sądowych, znane filmy. Przypomniano poglądy na temat roli konta w nauczaniu rachunkowości. Wskazano również na koncepcję prowadzenia zajęć w czasie pandemii, reagowanie na zmianę ponad trzymanie się planu oraz stres zawodowy u pracowników.Część druga zaś, to wyniki badań, których celem była ocena:– możliwości i metod nauczania rachunkowości w warunkach zdalnego kształcenia w opinii różnych grup studentów,– technik komunikacji w świetle badań empirycznych,– determinant e-komunikacji kształcenia zdalnego.W ostatnim rozdziale monografii zaprezentowano podglądy w zakresie doskonalenia procesu dydaktycznego i umiejętności adeptów rachunkowości.
— Ekonomia i biznes–
grzyb sitarz zdjęcia
, 20 luty 2018
, spolki kapitalowe
, karolina k
, samolot do lwowa
, camel papierosy cena
, samochód na części jak wyrejestrować
, rossmann bagatela
, teneryfa co warto zobaczyc
, dewaluuje
, jak obliczyć stawkę godzinowa 2020
, czy pracodawca może zmusić do nadgodzin
, ile za szpachlowanie
, ludność bydgoszczy
yyyyy