Description
W podręczniku zaprezentowano wiedzę na temat tworzenia i aktualizacji bazy danych o klientach, identyfikacji typów klientów, prowadzenia rozmowy sprzedażowej, przedstawiania oferty sprzedaży produktów i usług reklamowych. Podkreślono znaczenie prowadzenia sprzedaży produktów i usług reklamowych zgodnie z przyjętą strategią marketingową, realizacji zlecenia i zamówienia na produkty i usługi reklamowe, negocjacji oraz przygotowywania umowy sprzedaży produktów i usług. Pokazano metody prowadzenia dokumentacji dotyczącej sprzedaży produktów i usług, a także sposoby korzystania z programów komputerowych stosowanych w procesie sprzedaży produktów i usług reklamowych.ISBN: 9788302157141EAN: 9788302157141Wydawnictwo: WSiPAutorzy: Dorota Zadrożna, Alina KargielRok wydania: 2016Ilość stron: 240Oprawa: miękkaFormat: 17×24 cm
— Literatura dla dzieci i młodzieży–
dentysta ostrów wielkopolski
, fazy rozwoju gospodarczego
, dworzec po niemiecku
, ameryka północna prezentacja
, ile wynosi dodatek dla opiekuna stażu 2020
, magdalena magiera
, zwolnienie chorobowe po ustaniu zatrudnienia
, norweski translator
, 12 luty otwarcie
, kwasniewski golen
, jak zapłacić ryczałt do us 2022
, 33a ustawy o vat
, mors terroryzuje brytyjskie wybrzeze
yyyyy